Innovatie & passie

Innovatie & passie

Innovatie is de stuwende kracht van ons bedrijf.

Bij Manfred Spaargaren confiserie staan we dicht bij onze klanten. Overal en altijdWe ontwikkelen steeds nieuwe innovatieve exclusieve bonbons om onze klanten te ondersteunen bij hun verkoopstrategie. Maar we luisteren ook naar onze klanten en samen komen we altijd tot een geweldige smaakinitiatie.

Innovatie begint altijd met de passie van de consument. Althans de consument die smaak en kwaliteit kan waarderen. Wij hebben hiervoor onze eigen tools om op de voet te volgen wat de verwende consument drijft in hun keuze. Met lokaal en nationaal onderzoek. Maar vlak hierbij ook onze passie voor het vak niet uit. Waar de passie van de klant en de onze elkaar ontmoeten ontstaat een bijzonder chemie waardoor wij steeds weer in staat zijn bijzonder smaaksensaties in onze bonbons te laten ontstaan.

 

Verder zijn wij vaker trendsetter dan volger alleen al door alle ontwikkelingen goed te volgen.

Waar smaken als een peperbonbon het ene moment trendy was is deze anno nu passé. De smaak van vandaag is niet meer de smaak van morgen. Ofschoon het echte ambacht altijd zal overwinnen. Voor de juiste smaakanalyse zullen we steeds vaker op zoek moeten naar foodpairing. Dit betekend bepaalde smaken die elkaar sterk aanvullen of anders gezegd die bij het proeven in de mond iets losmaken op de tong. Zo helpen we onze klanten om gezonde, hoogwaardige en eerlijke producten aan te bieden die vandaag, morgen en in de toekomst zullen uitwijzen dat alleen dit relevant is voor de consument met een verwende smaak.

Want over smaak kun je twisten. Behalve over goede.